آکادمی برسام


معرفی مدرسه تابستانی «بازگشت به آینده»

معرفی مدرسه تابستانی «بازگشت به آینده»

تابستان داغ با 100 ساعت آموزش و منتورینگ کسب و کار . اگه دنبال استخدام شدن نباشید (که اون هم سر جای خودش برای آدم خودش، خیلی هم کار پسندیده‌ای هست) و به دنبال راه‌اندازی یه کسب و کار باشید یا با چند تا از رفقا یه استارتاپِ جوان راه انداخته باشید، دو دقیقه وقت بذارید و ادامه مطالب رو بخونید و با سرفصل‌ها و اساتید مدرسه تابستانی «بازگشت به آینده» آشنا بشید. خدا رو چه دیدی! شاید به دردتون خورد.

تحقیقات بازار (Market Research)

تحقیقات بازار (Market Research)

دو نوع اصلی از تحقیقات بازار وجود دارد که کسب و کارهای مختلف با توجه به ماهیت فعالیت، برای جمع آوری اطلاعات کاربردی در مورد محصولات و یا خدمات خود از آن‌ها ستفاده می کنند: تحقیقات بازار اولیه و تحقیقات بازار ثانویه.

اهمیت اندازه گیری بازار

اهمیت اندازه گیری بازار

یکی از مهم ترین کارهایی که کسب و کارها و استارتاپ‌های نوپا در ابتدای فعالیت خود باید انجام می دهند سنجش و تحقیقات بازار است. تحقیقات بازار به مجموعه ای از فعالیت‌های مرتبط با جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها در مورد بازار هدف، رقبا و محیط کسب و کار گفته می‌شود که کشف و شناخت مشتریان احتمالی، آمار و اندازه بازار هدف و دیگر اطلاعات را شامل می‌شود.

هلدینگ سرمایه گذاری برسام تِک در سال 1399 با هدف سرمایه گذاری در طرح های فناورانه و شرکت های خلاق که در زمینه فناوری های NBIC فعالیت می کنند و در این مسیر نیازمند تامین سرمایه و مدیرت کسب و کار هستند، تاسیس شد. برسام اعتقاد دارد در آینده ای نه چندان دور، مجموعه های موفقی ازبطن همکاری‎های مشترک با فناوران و شرکت‌های دانش بنیان متولد خواهد شد که در عرصه داخلی و بین المللی می‌توانند سهم بسزایی در گسترش اقتصاد دانش بنیان داشته باشند.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها