مقالات


سنجش تناسب محصول با بازار: گامی کلیدی در مسیر موفقیت

سنجش تناسب محصول با بازار: گامی کلیدی در مسیر موفقیت

در دنیای رقابتی امروز، یافتن تناسب محصول با بازار (PMF) برای بقا و پیشرفت استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا ضروری است. PMF به شرایطی اطلاق می‌شود که در آن محصول یا خدمت شما نیازها و خواسته‌های مشتریان در یک بازار خاص را به طور کامل برآورده می‌کند. در این حالت، مشتریان به طور طبیعی جذب محصول شما شده و از آن استفاده می‌کنند و شما شاهد رشد و رونق پایدار کسب‌وکارتان خواهید بود.این مقاله به شما کمک می‌کند تا با روش‌های سنجش PMF آشنا شوید و بفهمید محصولتان در چه مرحله‌ای از چرخه عمر PMF قرار دارد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از داده‌ها و سیگنال‌های قوی، PMF را پیدا کنید و از آن برای رساندن کسب‌وکارتان به موفقیت استفاده کنید.

هلدینگ سرمایه گذاری برسام تِک در سال 1399 با هدف سرمایه گذاری در طرح های فناورانه و شرکت های خلاق که در زمینه فناوری های NBIC فعالیت می کنند و در این مسیر نیازمند تامین سرمایه و مدیرت کسب و کار هستند، تاسیس شد. برسام اعتقاد دارد در آینده ای نه چندان دور، مجموعه های موفقی ازبطن همکاری‎های مشترک با فناوران و شرکت‌های دانش بنیان متولد خواهد شد که در عرصه داخلی و بین المللی می‌توانند سهم بسزایی در گسترش اقتصاد دانش بنیان داشته باشند.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...